så havde vi et studio gruppe møde hvor vi aftalte hvordan vi griber den røde tråd an, vi aftalte at vi hver især laver et stykke arbejde som vi samler til sidst før vi mødes næste gang. det gør vi fordi vi gerne sætter de kompentancer i spil som vi hver især har. jeg syntes at gruppen har en fed synergi, og tænker at selv om vi vælger individuel eksamen form skal vi nok få brug for hinanden under forløbet på modul 4.
min synopsis
RAMMEN – hvor er vi henne? Jeg er underviser på GF 2 maler og kontaktlærer der. Det vil sige jeg har mine elever i alle fagrelateret fag, også i de teori tunge fag såsom materiale lærer og farve lærer. Mine elever forudsætninger er meget forskellige, lige fra bogligt meget stærke, har stx, hf eller fra job som har højt status til elever som har måske 2 års folkeskole bag sig. UDFORDRINGEN – hvad er udfordringen eller Visionen? Visionen er at skabe online socialisering, fællesskaber hvor der er rum til alle . Udfordringen er at der er store forskelle på elev forudsætninger, så kan man ved hjælp af difrencering og ved hjælp af digitale medier nå flere og måske alle elever Hvordan viser udfordringen sig? Eller hvad er din vision? Udfordringen viser sig ved at nogen elever viser modstand mod læring (hvorfor skal vi lave dette osv.) og finder hurtigt deres telefon frem og bliver inaktive. Senere når vi skal bruge det aktivt, er de ikke forberedte og kommer yderligt bagud. Elev
Kommentarer
Send en kommentar