idag arbejder vi i Thinklink, jeg tænker at tage den med mit undervisning i materiale lære. tænker at lave nogle inteaktive (vidioer) som man skal tage stilling det kunne være. jeg viser at jeg afrenser en bås, så kunne eleverne reflektere på hvad bruger man af værktøj, hvorfor afrenser man og hvad er målet


miljø og sikkerhed jeg har dog lavet et lille forsøg på at lave en thinklink med focus på miljø og sikkerhed

 vi har også rundet læringsstile her er mit bud

vi har også snaket gode gamle Illeris og andre lærings stille såsom Wengers og Kolb her ser vi Illeris lærings trekant, tesen går på at for at læring finder sted skal alle tre elementer være til stede



Etienne Wegner har en teori om læring foregår bedst i fællesskaber og ud fra denne tese har han skabt denne lærings model




Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

didaktiske overvejelser

min synopsis

under udarbejdelse